Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych nie bez powodu uznawane jest obecnie za jedno z najważniejszych działań marketingowych. To dzięki niemu ruch na firmowej witrynie jest większy, a pozycja marki silniejsza.

Na skuteczne pozycjonowanie stron www składają się 3 podstawowe elementy:
- dobór słów kluczowych
- optymalizacja serwisu - SEO
- budowanie popularności serwisu w Internecie (link building, content marketing)

proces pozycjonowania strony internetowej

Usługi pozycjonowania stron www (SEO)

Usługi pozycjonowania stron, popularnie nazywane także SEO (ang. search engine optimization), to szereg działań, których celem jest poprawa pozycji strony w wyszukiwarce Google na najbardziej opłacalne dla klienta frazy (słowa kluczowe). Dzięki skutecznemu pozycjonowaniu po wpisaniu w wyszukiwarce hasła sugerującego zainteresowanie danym produktem czy usługą, strona Państwa firmy pojawi się jako jeden z pierwszych wyników.

Dlaczego warto zamówić usługę pozycjonowania?

Usługa pozycjonowania zapewnia dobrą i trwałą widoczność strony w wyszukiwarce, a efekt zwykle utrzymuje się także po zakończeniu umowy na pozycjonowanie. Strona widoczna w wyszukiwaniu naturalnym (organicznym) to nie tylko większy ruch na stronie, ale również większe zaufanie do strony i marki klienta. Jest to zdecydowana przewaga na kampaniami Google Ads, których rezultaty trwają tylko do wyczerpania się budżetu na reklamę.

Jaką rolę w promocji marki odgrywa pozycjonowanie?

Dlaczego warto zapewnić stronie silną pozycję w wynikach wyszukiwania? Okazuje się, że większość klientów poszukując nowych produktów, szuka informacji w sieci. Jeśli strona internetowa nie wyświetla się jako jedna z pierwszych, najczęściej jest pomijana i nie wzbudza zainteresowania. Dobra pozycja w wyszukiwarce to większy ruch na stronie, a w konsekwencji zwiększona sprzedaż, lepsza renoma oraz znacznie silniejsza pozycja marki na rynku.

Pamiętaj, pozycjonowanie to nie koszt, a inwestycja!

Zalet wynikających z pozycjonowania firmowej strony jest znacznie więcej niż tylko większy ruch na firmowej witrynie, czy większy prestiż i rozponawalność marki. Również sama strona i domena internetowa, pod którą się ona znajduje, z każdym rokiem zyskuje na wartości, o czym wciąż wiele osób nie wie lub zapomina. Dzięki dobrze wykonanej usłudze pozyzjonowania zwiększasz kapitał swojej firmy!

Cennik - czy pozycjonowanie może być tanie?

Chociaż czasy bardzo taniego pozycjonowania bezpowrotnie minęły, to zawsze staramy się przygotować najbardziej korzystną ofertę dla klienta. Usługa pozycjonowania dla każdej strony wyceniana jest w naszej firmie indywidualnie. W ramach wyceny przygotowujemy listę słów kluczowych, których pozycjonowanie będzie najbardziej opłacalne, czyli dostarczy największy wartościowy ruch na stronę internetową. Cena jest uzależniona przede wszystkim od konkurencyjności w branży, a także obecnego stanu i stażu strony internetowej klienta. U nas płacisz tylko za wyniki w TOP 10, nie obietnice!

Pozycjonowanie szerokie - jakie koszty?

Podczas szukania odpowiedniej firmy pozycjonerskiej spotkają się Państwo z ofertą pozycjonowania na tzw. long tail (długi ogon). Taka forma pozycjonowania jest szczególnie wskazana przy dużych serwisach, czy przy pozycjonowaniu sklepów internetowych, gdzie warto zadbać o dobre pozycje dla wielu różnorodnych fraz kluczowych. Większość firm stosuje w tym wypadku rozliczenie w formie abonamentu. My jednak proponujemy inne wyjście, rozliczenie za wyniki dla głównych słów kluczowych, a frazy "long tail" dodamy GRATIS!

Pozycjonowanie lokalne

Proces pozycjonowania lokalnego w Google to promocja strony w wyszukiwarce internetowej skupiona wyłącznie na danym regionie czy mieście. Dzięki temu możemy szybciej dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Cena pozycjonowania lokalnego jest zazwyczaj niższa niż w przypadku promocji fraz ogólnopolskich.
Oferujemy pozycjonowanie lokalne w Opolu, Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Częstochowie, Włocławku, Katowicach, Poznaniu, Kędzierzynie-Koźlu, Krakowie, Gdańsku, Zielonej Górze, Lublinie, jak i w wielu innych miastach.

pozycjonowanie lokalne - google moja firma

Skuteczne pozycjonowanie stron www

Pozycjonowanie strony internetowej jest działaniem długofalowym, więc żeby było skuteczne wymagane jest działanie i kompleksowe oraz duża doza cierpliwości. Ze względu na kameralność 2R Studio zapewniamy indywidualne podejście do każdego zlecenia, dzięki czemu, rezultaty prac często pojawiają się już po kilku tygodniach od rozpoczęcia pozycjonowania. Dzięki doświadczeniu na wielu różnorodnych projektach wypracowaliśmy sprawdzone i skuteczne metody pozycjonowania. Systematyczna praca specjalisty SEO pozwala na zwiększanie widoczności strony klienta w miarę rozwijającej się współpracy.

Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

Efekty pozycjonowania nie są powiązane wyłącznie z podjętymi działaniami SEO – duże znaczenie mają zmiany w algorytmie wyszukiwarki. Właśnie dlatego trudno jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania. W większości przypadków satysfakcjonujące rezultaty można zauważyć po około dwóch lub trzech miesiącach od momentu rozpoczęcia usługi pozycjonowania.

Usługa pozycjonowania - jak pracujemy?

Pozycjonowanie stron www to złożony proces, który oprócz wdrożenia koniecznych zmian na stronie klienta, czy działań związaych z szeroko pojętym budowaniem autorytetu strony w sieci, często wymaga po prostu czasu. Można jednak wyróżnić poszczególne etapy pozycjonowania, których możesz się spodziewać podejmując z nami współpracę. Na usługę pozycjonowania składają się działania, które możemy podzielić na trzy główne grupy: prace on-site, prace off-site, analityka i raporty.

wyniki wyszukiwania w wyszukiwarce google
1

Etap 1 - Audyt strony, analiza konkurencji

W pierwszej kolejności przeprowadzany audyt strony klienta, którego celem jest zbadanie obecnej kondycji strony pod względem seo na wcześniej uzgodnione słowa kluczowe. Przeanalizujemy Twój serwis od strony technicznej, zbadamy m.in. kod, adresy URL, metatagi, strukturę treści, linkowanie wewnętrzne, schemat nawigacji, szybkość działania, obecny profil linków przychodzących, widoczność w social mediach. Przeprowadzimy również analizę stron konkurencji.

2

Etap 2 - Prace on-site

W ramach kolejnego etapu wykonamy optymalizację serwisu, mając na uwadze wytyczne Google w temacie SEO. Usuniemy błędy na stronie, poprawiamy szybkość jej ładowania, wdrożymy przyjazne adresy url, wykonamy przekierowania 301, linkowanie wewnętrzne, zadbamy o integrację z profilami social media. Niezbędna zapewne też będzie optymalizacja contentu strony (treści zdjęcia) - w tej kwestii liczymy na aktywność klienta. Zwrócimy uwagę na właściwe użycie słów kluczowych w treści i w nagłówkach, ustawimy metatagi.

3

Etap 3 - Prace off-site

W zasadzie równocześnie z działaniami on-site, wdrażamy działania off-site, które polegają na zwiększaniu popularności i autorytetu strony w Internecie. Wiąże się to z pozyskiwaniem wysokiej jakości linków prowadzących do pozycjonowanej domeny, a także zadbaniem o aktywność w social mediach. Zakładamy też oraz optymalizujemy i prowadzimy wizytówkę w Google Moja Firma. W ramach usługi często zakładamy nowe strony związane ze słowami kluczowymi, żeby jeszcze bardziej zwiększyć widoczność Państwa firmy, a przy okazji depozycjonować konkurencję.

4

Etap 4 - Analityka i raportowanie

Na bieżąco monitorujemy, analizujemy, wyciągamy wnioski i wprowadzamy korekty do procesu pozycjonowania. Niezależnie od wcześniejszych ustaleń i zapisów w umowie, w każdej chwili możemy zmienić lub dodać nowe słowa kluczowe, jeśli będzie to korzystne dla klienta. Na koniec każdego miesiąca przesyłamy też wybrane raporty z google analytics, udostępniamy też platformę do codziennego sprawdzania pozycji na pozycjonowane słowa kluczowe.

Dla jakich branż pozycjonowanie sprawdzi się najlepiej?

Proces pozycjonowania jest ważny dla każdej firmy, niezależnie od rodzaju branży, w jakiej działa dana firma. Oczywiście inaczej pozycjonuje i promuje się firmę o zasięgu lokalnym, a zupełnie inaczej sklep internetowy. Dopasujemy skuteczną promocję dla każdej branży: ubezpieczeniowej, prawniczej, finansowej, projektowej, budowlanej, szkoleniowej, beauty, przemysłowej, eventowej i wielu innych.

Kampanie Google Ads - gratis do usługi pozycjonowania

Wyszukiwarka Google oprócz standardowej listy wyników naturalnych często wyświetla również płatne wyniki w formie reklamy. Są one dobrane tematycznie do wpisanej przez użytkownika frazy, przez co można je pomylić z wynikami organicznymi. Linki sponsorowane wyświetlają się najczęściej nad listą wyników naturalnych. Mając to na względzie oferujemy prowadzenie kampanii reklamowej google ads zupełnie za darmo - w ramach usługi pozycjonowania strony (koszt reklam pokrywa klient).

pozycjonowanie stron internetowych

Jak profesjonalnie wypozycjonować stronę?

Jeśli strona ma stać się atrakcyjniejsza dla wyszukiwarek, a tym samym przyciągnąć większą ilość klientów, najlepiej zwrócić się po pomoc do profesjonalistów. Nasi specjaliści od SEO kompleksowo zajmą się poprawą jakości Państwa strony oraz podniosą jej pozycję w rankingu wyszukiwarek.

Zawsze dbamy o bezpieczeństwo stron naszych klientów, nie stosujemy praktyk spamerskich.

Kontakt

TEL: 501 645 983
poczta@2rstudio.pl

45-061 Opole, ul. Katowicka 55 lokal 4.11
98-300 Wieluń, ul. Targowa 2
* w celu umówienia spotkania proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.