Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych nie bez powodu uznawane jest obecnie za jedno z najważniejszych działań marketingowych. To dzięki niemu ruch na firmowej witrynie jest większy, a pozycja marki silniejsza.

Na skuteczne pozycjonowanie stron www składają się 3 podstawowe elementy:
- dobór słów kluczowych
- optymalizacja serwisu - SEO
- budowanie popularności serwisu w Internecie (link building)

etapy pozycjonowania strony internetowej

Czym jest pozycjonowanie stron www (SEO)?

Pozycjonowanie, popularnie nazywane także SEO (ang. search engine optimization), to zbiór czynności, których celem jest poprawa pozycji strony w popularnych wyszukiwarkach. Stosując odpowiednie zabiegi, można zwiększyć atrakcyjność witryny w oczach wyszukiwarki, a tym samym sprawić, że po wpisaniu hasła sugerującego zainteresowanie danym produktem czy usługą, strona określonej firmy pojawi się jako jedna z pierwszych sugestii.

Jaką rolę w promocji marki odgrywa pozycjonowanie?

Dlaczego warto zapewnić stronie silną pozycję w wynikach wyszukiwania? Okazuje się, że większość klientów poszukując nowych produktów, szuka informacji w sieci. Jeśli strona internetowa nie wyświetla się jako jedna z pierwszych, najczęściej jest pomijana i nie wzbudza zainteresowania. Dobra pozycja w wyszukiwarce to większy ruch na stronie, a w konsekwencji zwiększona sprzedaż, lepsza renoma oraz znacznie silniejsza pozycja marki na rynku.

Cennik - ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Usługa pozycjonowania dla każdej strony wyceniana jest w naszej firmie indywidualnie. W ramach wyceny przygotowujemy listę słów kluczowych, których pozycjonowanie będzie najbardziej opłacalne, czyli dostarczy największy ruch na stronę internetową. Cena jest uzależniona przede wszystkim od konkurencyjności branży, a także obecnego stanu strony internetowej. PAMIĘTAJ: U nas płacisz tylko za wyniki w TOP 10, nie obietnice!

Pozycjonowanie szerokie - jakie koszty?

Podczas szukania odpowiedniej firmy pozycjonerskiej spotkają się Państwo z ofertą pozycjonowania na tzw. long tail (długi ogon). Taka forma pozycjonowania jest szczególnie wskazana przy dużych serwisach, czy sklepach internetowych, gdzie warto zadbać o dobre pozycje dla wielu różnorodnych fraz kluczowych. Większość firm stosuje w tym wypadku rozliczenie w formie abonamentu. My jednak proponujemy inne wyjście, rozliczenie za wyniki dla głównych słów kluczowych, a frazy "long tail" dodamy GRATIS!

Pozycjonowanie lokalne - kiedy warto?

Proces pozycjonowania lokalnego w Google to promocja strony w wyszukiwarce internetowej skupiona wyłącznie na danym regionie czy mieście. Dzięki temu możemy szybciej dotrzeć do swoich potencjalnych klientów. Cena pozycjonowania lokalnego jest zazwyczaj niższa niż w przypadku promocji fraz ogólnopolskich.
Oferujemy pozycjonowanie lokalne w Opolu, Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Częstochowie, Włocławku, Katowicach, jak i w wielu innych miastach.

Kampanie Google Ads - gratis do usługi pozycjonowania

Wyszukiwarka Google oprócz standardowej listy wyników naturalnych często wyświetla również płatne wyniki w formie reklamy. Są one dobrane tematycznie do wpisanej przez użytkownika frazy, przez co można je pomylić z wynikami organicznymi. Linki sponsorowane wyświetlają się najczęściej nad listą wyników naturalnych. Mając to na względzie oferujemy prowadzenie kampanii reklamowej google ads zupełnie za darmo - w ramach usługi pozycjonowania strony (koszt reklam pokrywa klient).

pozycjonowanie stron internetowych

Jak profesjonalnie wypozycjonować stronę?

Jeśli strona ma stać się atrakcyjniejsza dla wyszukiwarek, a tym samym przyciągnąć większą ilość klientów, najlepiej zwrócić się po pomoc do profesjonalistów. Nasi specjaliści od SEO kompleksowo zajmą się poprawą jakości Państwa strony oraz podniosą jej pozycję w rankingu wyszukiwarek.

Zawsze dbamy o bezpieczeństwo stron naszych klientów, nie stosujemy praktyk spamerskich.

Kontakt

TEL: 501 645 983
poczta@2rstudio.pl

45-061 Opole, ul. Katowicka 55 lokal 4.11
98-300 Wieluń, ul. Targowa 2
* w celu umówienia spotkania proszę o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy.